Afhalen

Krimpen aan den IJssel

Raadhuisplein 57
2922 AH
Krimpen aan den IJssel

Rotterdam

Oudedijk 133
3061 AA Rotterdam

Onze aanbiedingen

Nationale Haringtest

beste-haring

Wij hebben brood van:

Voor de lekkerste wijnen:

Doe eens een visje cadeau!

vis-cadeaukaart-vishandelruuddenhaan

Klantervaringen

Els Spieker
Els Spieker
7 maanden geleden
Fantastisch ! Heerlijke hapjes en drankjes, superservice, altijd een feestje daar en natuurlijke de zaligste visgerechten 👌🎉 November 2025 Op een regenachtige vrijdag zoeken wij het zonnetje op…juist ! Lekker lunchen bij Ruud den Haan onze favoriet als het om verwennen gaat. We hebben onze 86 jarige vriend opgehaald om mee te genieten. Als we binnenkomen, mijn man Ruud ging als eerste naar binnen, onze gast was iets trager, staan ze al klaar met mijn favoriete fles koud in de handen. Hoe welkom voel je je dan 😍🙏? Lekker op ons eigen plekje voor het raam, drankje, babbeltje en dan komt het moeilijkste … wat kiezen om te eten 🤷‍♀️je kunt t zo gek niet noemen of het is er. Goed, de keuze gemaakt en ohhhh wat was het weer fantastisch. We hebben meer dan genoten, echt hier kan geen restaurant tegenop 👌 Mannen .. jullie hebben WEER onze dag gemaakt ! Bedankt en tot snel ! Jullie hebben 13 sterren 🌟 verdiend 🥂
Harold Bikker
Harold Bikker
4 maanden geleden
Ik kom al jaren bij deze zaak op de oudedijk, altijd een goede sfeer en nog nooit iets van mindere kwaliteit gekregen. Alleen bij de paella zijn destijds de grote garnalen achterwege gelaten, maar dat zal wel met de prijs te maken hebben. Afgelopen vrijdag in Krimpen geweest. Niks te klagen over de kibbeling, gewoon van kabeljauw, al kan je eventueel ook van een andere vis krijgen. Zag wel, dat het voor de jongens ook niet meevalt om goed personeel te vinden. Gelukkig had ik een vlotte meid en was de kibbeling nog heet😁
Urbian Bergraaf
Urbian Bergraaf
2 maanden geleden
Afgelopen Dinsdag een portie kibbeling gehaald (overigens voorheen superlekker) . Alleen viel het deze keer een beetje tegen iets meer deeg dan voorheen en minder smaak. Ik had juist het idee dat de kibbeling van deze locatie op huid werd gebakken
Previous
Next

Klantervaringen

Els Spieker
Els Spieker
7 maanden geleden
Fantastisch ! Heerlijke hapjes en drankjes, superservice, altijd een feestje daar en natuurlijke de zaligste visgerechten 👌🎉 November 2025 Op een regenachtige vrijdag zoeken wij het zonnetje op…juist ! Lekker lunchen bij Ruud den Haan onze favoriet als het om verwennen gaat. We hebben onze 86 jarige vriend opgehaald om mee te genieten. Als we binnenkomen, mijn man Ruud ging als eerste naar binnen, onze gast was iets trager, staan ze al klaar met mijn favoriete fles koud in de handen. Hoe welkom voel je je dan 😍🙏? Lekker op ons eigen plekje voor het raam, drankje, babbeltje en dan komt het moeilijkste … wat kiezen om te eten 🤷‍♀️je kunt t zo gek niet noemen of het is er. Goed, de keuze gemaakt en ohhhh wat was het weer fantastisch. We hebben meer dan genoten, echt hier kan geen restaurant tegenop 👌 Mannen .. jullie hebben WEER onze dag gemaakt ! Bedankt en tot snel ! Jullie hebben 13 sterren 🌟 verdiend 🥂
Harold Bikker
Harold Bikker
4 maanden geleden
Ik kom al jaren bij deze zaak op de oudedijk, altijd een goede sfeer en nog nooit iets van mindere kwaliteit gekregen. Alleen bij de paella zijn destijds de grote garnalen achterwege gelaten, maar dat zal wel met de prijs te maken hebben. Afgelopen vrijdag in Krimpen geweest. Niks te klagen over de kibbeling, gewoon van kabeljauw, al kan je eventueel ook van een andere vis krijgen. Zag wel, dat het voor de jongens ook niet meevalt om goed personeel te vinden. Gelukkig had ik een vlotte meid en was de kibbeling nog heet😁
Urbian Bergraaf
Urbian Bergraaf
2 maanden geleden
Afgelopen Dinsdag een portie kibbeling gehaald (overigens voorheen superlekker) . Alleen viel het deze keer een beetje tegen iets meer deeg dan voorheen en minder smaak. Ik had juist het idee dat de kibbeling van deze locatie op huid werd gebakken